مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 10:012023-01-02سياسي

جان فدا| سردارسلیمانی لباس جهاد را با عشق به تن کرد


 علی تقوی دهکلایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران با گرامیداشت سومین سالگرد سردار شهید قاسم سلیمانی با اشاره به اینکه اگر کسی غیر اسلام دینی اختیار کند، نزد خدا نیز پذیرفته نیست و در قیامت جز زیان کاران است، اظهار کرد: کسانی که از آزادی و وطن حرف می زنند، چگونه از دستورهای خدا و دین روی گردان هستند.

وی با بیان اینکه افرادی که از آزادی سخن می گویند، چگونه با نامحرمان انقلاب می نشینند و چگونه در اغتشاشات شرکت می کنند، افزود: این افراد عده ای فریب خورده هستند که به دامن غرب رفتند.

این کارشناس مذهبی تصریح کرد: حضرت علی (ع) در نهج ابلاغه می فرماید ما محرم اسرار حق و یاران راستین و درهای علوم پیغمبر هستیم و هیچ کسی در این خانه ها از این منظر وارد نمی شود؛ اهل بیت خداوند درهای علوم خداوند هستند، اگر سخنی بگویند راست می گویند و اگر سکوت کنند، کسی نمی تواند از آن ها سبقت بگیرد.

  تقوی خاطرنشان کرد: امامان دین از طرف خدا پیروکنندگان امور مردم و کارگزاران بندگان خدا هستند، کسی به بهشت نمی رود جز آن که اهل بیت را بشناسد و اهل بیت هم او را بشناسند، کسی در جهنم سرنگون نشود جز آن که منکر اهل بیت باشد و امامان دین هم او را نپذیرند، سردار دل ها زندگی خود را با قرآن وفق دادند وی در ادامه به سیره سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی اشار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان فدا| سردارسلیمانی لباس جهاد را با عشق به تن کرد

جان فدا| سردارسلیمانی لباس جهاد را با عشق به تن کرد